Fru Raffa

Jag skriver om mitt liv, min vardag. Inredning, mat och musik är mina största intressen.

Jag såg en bild från mitt 80-tal

2014-02-13 18:10:16 i Allmänt,

Det här är jag i åk 9, 1985
Jag tycker det är så roligt att se bilder från den tiden. Har inte sett så många faktiskt. På den tiden var jag politiskt aktiv... Eller så var det för festerna var roliga. Kul tid var det iaf. 
Nästan 30 år sedan... Inte så konstigt att jag inte minns så mycket från den tiden. Det var tufft att vara tonåring och inget jag vill uppleva igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Jag är en social, glad, drivande och hyfsat kreativ person. Bor i en villa, i ett villaområde som ligger i en småstad vid Mälarens vatten. Jag genomför min livsresa tillsammans med mina tre fantasktiska barn och ett barnbarn. I mitt liv finns även den människa jag älskar så ofantligt, min man P. Vi är reskamrater sedan år 2000 och har under dessa år genomgått enorma prövningar, massor med kärlek och tokiga upptåg. Här är fortsättningen på min resa...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela