Fru Raffa

Jag skriver om mitt liv, min vardag. Inredning, mat och musik är mina största intressen.

Lev nu

2014-02-18 22:45:03 i Allmänt,

London har vår i luften, enormt härligt. Gick genom Hyde Park tillsammans med joggande britter och lösspringande väluppfostrade hundar. Har nog gått minst en mil idag. Fötterna ömmar och den jäkla hälsporren som var på gång är nu aktiv. Vi är imponerade av Lovisa som går och går. Ett besök på leksaksaffären Hamleys gjorde hennes dag. Det blev även besök på Oxford street där kulmen var på Primemark där allt var galet billigt. 

Jag har sett så fina skor, vill sååå gärna ha dem. Kanske jag har namnsdag i morgon.....
Det sjuka är att jag såg skorna på Pinterrest redan förra vecka ... It must be a sign.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Jag är en social, glad, drivande och hyfsat kreativ person. Bor i en villa, i ett villaområde som ligger i en småstad vid Mälarens vatten. Jag genomför min livsresa tillsammans med mina tre fantasktiska barn och ett barnbarn. I mitt liv finns även den människa jag älskar så ofantligt, min man P. Vi är reskamrater sedan år 2000 och har under dessa år genomgått enorma prövningar, massor med kärlek och tokiga upptåg. Här är fortsättningen på min resa...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela