Fru Raffa

Jag skriver om mitt liv, min vardag. Inredning, mat och musik är mina största intressen.

Nu när jag tagit beslutet är jag lugn

2014-02-23 19:29:16 i Allmänt,

Nu har jag bestämt mig. 
Det blir lchfmat i två veckor och därefter ska jag utvärdera hur jag mår och hur det fungerar för mig. Jag ligger på 34 i BMI, vilket är fetma. Jag vill på skämt påstå att min längd är för kort för min vikt. Men jag måste ta tag i detta för att må bättre samt att jag vill kunna ha jeans med blixtlås. 
Jag är grymt taggad och ska gå all in i detta. Att sluta röka var sjukt tufft men det gick ju, så detta ska också gå. Lchf är dock en risk eftersom jag har gallsten, men värt att pröva. 
Jag har 25 kg att reducera för att ligga på den översta vikten för min längd. Känns som sjukt mycket, det är ju hela Lovisa:)
Detta är ett projekt som är en riktig utmaning. Jag önskar allt stöd jag kan få och vill någon hjälpa till att valla runt fläsktanten så uppskattas det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Jag är en social, glad, drivande och hyfsat kreativ person. Bor i en villa, i ett villaområde som ligger i en småstad vid Mälarens vatten. Jag genomför min livsresa tillsammans med mina tre fantasktiska barn och ett barnbarn. I mitt liv finns även den människa jag älskar så ofantligt, min man P. Vi är reskamrater sedan år 2000 och har under dessa år genomgått enorma prövningar, massor med kärlek och tokiga upptåg. Här är fortsättningen på min resa...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela