Fru Raffa

Jag skriver om mitt liv, min vardag. Inredning, mat och musik är mina största intressen.

Bland vita tigrar och frysta bävrar

2014-03-01 13:00:12 i Allmänt,

Idag skulle Lovisa åka på Parken Zooskola på sin första lektion men någon jäkla bacill eller virus har tagit över hennes lilla kropp. Fick hämta henne från skolan igår, varm, hängig och ynklig. Idag hostar hon jobbigt och huvudet värker då febern hälsar på, blä! 
Jag har nu på morgonen passat på att städA hennes rum. Inte bara det vanliga som dammsugningen och bädda rent, utan sortering och kastning. Det går liksom bäst när hon inte orka protestera när jag far fram med sorteringslådor och soppåse. Nu är det rent och dammfritt iaf. 

Jag har snart haft min första lchf vecka och i morse testade jag på att baka oopisar. Det gick bra och funkar ok som macka. Nu ska jag ta mig ut på en promis innan jag slänger mig i soffan och kollar House of Cards. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Jag är en social, glad, drivande och hyfsat kreativ person. Bor i en villa, i ett villaområde som ligger i en småstad vid Mälarens vatten. Jag genomför min livsresa tillsammans med mina tre fantasktiska barn och ett barnbarn. I mitt liv finns även den människa jag älskar så ofantligt, min man P. Vi är reskamrater sedan år 2000 och har under dessa år genomgått enorma prövningar, massor med kärlek och tokiga upptåg. Här är fortsättningen på min resa...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela